Algemeen

OBS Op 'e Dobbe is de openbare school en Hallum en daarmee bij uitstek de school voor iedereen, ongeacht godsdienst of levensovertuiging. De teamleden van OBS Op ‘e Dobbe zetten zich met overtuiging in voor goed onderwijs aan alle leerlingen!

Deze site laat u kennis maken met OBS Op 'e Dobbe. U vindt er praktische informatie over onze school. In onze schoolgids vindt u meer onderwijsinhoudelijke informatie en wat u als ouders/verzorgers van onze school mag verwachten.

Klik hier  voor een kijkje op onze facebookpagina, waar wij regelmatig laten zien wat ons bezig houdt op school!

Het beste leert u onze school kennen door eens aan te komen. Overweegt u uw kind bij ons aan te melden, neem dan contact op met de directeur, Corina Hilbers.

In een persoonlijk gesprek geven wij u graag aanvullende informatie, beantwoorden wij uw vragen en krijgt u een rondleiding door een leerling van de school.